Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti LIMees s.r.o., se sídlem Pavlovská 503/14, 623 00 Brno, IČO: 23290927, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 145202 vedeném u Krajského soudu v Brně, e-mail: info@limees.cz, telefon: +420 602 195 933, adresa provozovny (pro reklamace, odstoupení od smlouvy a korespondenci): Svitáčkova 811/23, 664 47 Střelice („Prodávající“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vás, jakožto kupujících, a nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.limees.cz.

Všechny informace o zpracování vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím prostředků komunikace na dálku v prostředí e-shopu („webové rozhraní e-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si spolu schválili v rámci vašeho nákupu na našem e-shopu, má tato konkrétní dohoda před těmito Podmínkami přednost.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

1.2. Cena za dopravu je finanční částka za doručení Zboží včetně zabalení;

1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle právních předpisů;

1.5. Faktura je daňový doklad vystavený na Celkovou cenu;

1.6. Objednávka je váš závazný návrh na uzavření Smlouvy;

1.7. Vy jste osoba nakupující na našem e-shopu (kupující);

1.8. Zboží je vše, co můžete na e-shopu nakoupit.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ, POUČENÍ A SPECIFIKA VÝROBKŮ

2.1. Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní e-shopu.

2.2. Při nákupu je Vaší povinností uvádět pravdivé a úplné údaje; vycházíme z informací uvedených v Objednávce.

2.3. Na našem e-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží jinými spotřebiteli; autenticitu recenzí ověřujeme propojením s konkrétní objednávkou (ID objednávky).

2.4. Naše produkty jsou ručně dotvářené; drobné odchylky odstínu, struktury či detailů nejsou vadou.

2.5. Šperky jsou z bižuterního (obecného) kovu nebo chirurgické oceli. Doporučujeme: nevystavovat vodě, chemikáliím a parfémům; uchovávat odděleně a v suchu.

2.6. Šperky mohou obsahovat popel vašeho zvířecího společníka – zacházejte s úctou.

2.7. Pot a pH pokožky mohou u bižuterních kovů ovlivnit vzhled (tmavnutí, změna barvy apod.); nejde o vadu.

2.8. Při rozbalování dbejte zvýšené opatrnosti (zejména u křehkých dekorací); poškození nešetrnou manipulací nelze reklamovat.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

3.2. Smlouva je uzavírána na dálku; hradíte své běžné náklady na internet apod.

3.3. Pro uzavření Smlouvy vytvoříte Objednávku, která obsahuje: (a) označení Zboží (tlačítko „Přidat do košíku“); (b) cenu, dopravu, způsob platby a doručení (zobrazí se automaticky dle voleb); (c) identifikační a kontaktní údaje (jméno, adresa, telefon, e-mail).

3.4. Údaje lze do odeslání měnit; dokončením („Objednat s povinností platby“) potvrzujete seznámení s Podmínkami.

3.5. Objednávku potvrdíme e-mailem (součástí je shrnutí a tyto Podmínky); tím je Smlouva uzavřena.

3.6. Objednávku nemusíme potvrdit např. při nedostupnosti Zboží nebo při překročení limitu kusů; nabídneme pozměněnou Smlouvu.

3.7. Při zjevně chybné Ceně nejsme povinni Zboží dodat; nabídneme novou Smlouvu se správnou Cenou.

3.8. Uzavřením Smlouvy vzniká závazek zaplatit Celkovou cenu.

3.9. Objednávku lze učinit i přes Uživatelský účet; prosíme o kontrolu předvyplněných údajů.

3.10. Slevu lze uplatnit zadáním kódu do určeného pole při tvorbě Objednávky.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1. Registrací získáte přístup do Uživatelského účtu.

4.2. Uvádějte pravdivé údaje a průběžně je aktualizujte.

4.3. Chraňte své přístupy; za zneužití neneseme odpovědnost.

4.4. Účet je osobní; nepředávejte jej třetím osobám.

4.5. Účet můžeme zrušit (neaktivita > 12 měsíců, porušení povinností).

4.6. Dostupnost účtu může být přerušena z důvodu údržby.

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICTVÍ

5.1. Cena je uvedena u Zboží, v návrhu Objednávky i ve Smlouvě; v návrhu je i Cena za dopravu (příp. doprava zdarma).

5.2. Celková cena je včetně DPH a zákonných poplatků.

5.3. Platba Celkové ceny: (a) Kartou online přes Shoptet Pay (splatné při dokončení objednávky), (b) Dobírkou při převzetí Zboží.

5.4. Elektronickou Fakturu zašleme po úhradě na váš e-mail.

5.5. Vlastnické právo přechází po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY

6.1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 3 pracovních dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností: (a) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna; (b) Doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna.

6.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

6.3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.

6.4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

6.5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši odpovídající nákladům na skladování, minimálně však 40 Kč za každý započatý den. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

6.6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

6.7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

6.8. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě: (a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat; (b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží: (a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem; (b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme; (c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci; (d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá; (e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci; (f) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat.

7.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří Přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.4. Máte právo požadovat odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo odstranění vady opravou Zboží, ledaže by byl zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný.

7.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

7.6. Dále máte právo na přiměřenou slevu z Ceny nebo odstoupení od Smlouvy, jestliže: (a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy; (b) se vada projeví opakovaně; (c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo (d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

7.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

7.8. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží; vadou není běžné opotřebení nebo opotřebení odpovídající míře předchozího používání.

7.9. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení (datum, obsah, požadovaný způsob); nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení; v případě výměny Zboží jste povinni Nám původní Zboží vrátit, náklady vrácení hradíme My.

7.10. Podnikatelé: oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu, nejpozději do tří dnů od převzetí Zboží.

7.11. Spotřebitelé: práva z vady lze uplatnit u vady, která se vyskytne ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek. Z hygienických důvodů není možné vracet šperky, které již byly naplněny popelem či srstí.

8.2. Jste-li spotřebitel, máte právo odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. při koupi zboží do 14 dnů od jeho převzetí; u více kusů/částí běží lhůta od dodání posledního kusu/části; u pravidelné dodávky běží od první dodávky. 

8.3. Odstoupit můžete jakýmkoliv prokazatelným způsobem (e-mail/dopis). Lze využít náš vzor – Příloha č. 2.

8.4. Výjimky dle § 1837 Občanského zákoníku.

8.5. Lhůta je zachována, pokud v ní odešlete oznámení o odstoupení.

8.6. Zboží zašlete do 14 dnů od odstoupení; nesete náklady na navrácení. Máte nárok na vrácení Ceny za dopravu ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Při odstoupení z naší viny hradíme i náklady navrácení do výše nejlevnějšího způsobu.

8.7. Cenu vrátíme do 14 dnů od účinnosti odstoupení na použitý účet (nebo Vámi zvolený), ne dříve než obdržíme Zboží nebo prokážete jeho odeslání. Zboží vraťte čisté, ideálně v originálním obalu.

8.8. Odpovídáte za snížení hodnoty Zboží vzniklé jinak, než je nutné k seznámení se s povahou a funkcí; tuto pohledávku můžeme započíst.

8.9. My můžeme odstoupit před dodáním při objektivní nemožnosti dodání nebo zjevně nesprávných údajích; podnikatelům můžeme odstoupit kdykoliv.

9. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

9.1. Nejsme vázáni žádnými kodexy chování dle § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

9.2. Stížnosti vyřizujeme prostřednictvím e-mailu info@limees.cz.

9.3. Mimosoudní řešení sporů: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, www.coi.cz. Platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

9.4. Evropské spotřebitelské centrum ČR: www.evropskyspotrebitel.cz.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Právní vztah se řídí právem České republiky; práva spotřebitele nejsou dotčena.

10.2. Korespondence probíhá elektronicky. Naše adresa je uvedena výše; doručujeme na váš e-mail uvedený ve Smlouvě/Uživatelském účtu/kontaktu.

10.3. Smlouvu lze měnit písemně; Podmínky můžeme měnit pro budoucí Smlouvy.

10.4. V případě vyšší moci (např. přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů) neneseme odpovědnost za škodu; trvá-li déle než 10 dnů, mohou obě strany odstoupit.

10.5. Přílohami Podmínek jsou vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

10.6. Smlouva včetně Podmínek je archivována elektronicky; vždy obdržíte Podmínky i potvrzení Objednávky e-mailem.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 8. 2025.


Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci

Adresát: LIMees s.r.o., Svitáčkova 811/23, 664 47 Střelice, e-mail: info@limees.cz

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy: ________

Jméno a příjmení: ________

Adresa: ________

E-mailová adresa: ________

Zboží, které je reklamováno: ________

Popis vad Zboží: ________

Navrhovaný způsob vyřízení reklamace: ________

Žádám o potvrzení uplatnění reklamace (datum, obsah, zvolený způsob, kontaktní údaje).

Datum: ________    Podpis: ________

Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy

Adresát: LIMees s.r.o., Svitáčkova 811/23, 664 47 Střelice, e-mail: info@limees.cz

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy.

Datum uzavření Smlouvy: ________

Jméno a příjmení: ________

Adresa: ________

E-mailová adresa: ________

Specifikace Zboží: ________

Způsob vrácení peněžních prostředků / č. účtu: ________

Datum: ________    Podpis: ________

Je-li kupující spotřebitelem a objednal zboží přes e-shop či jiným prostředkem komunikace na dálku, může (mimo výjimky dle § 1837 OZ) odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů; způsob a lhůty viz čl. 8 Podmínek.


Ke stažení – formuláře

Zde si můžete stáhnout vzorové formuláře ve formátu DOCX:

Tip: Po stažení formulář vyplňte, vytiskněte a přiložte k zásilce, nebo nám jej pošlete e-mailem na info@limees.cz.

Mohlo by vás zajímat také:

Kontakt

LIMees s.r.o.

✉️ info@limees.cz

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz